JollyRoger 80´s

JollyRoger 80´s

segunda-feira, 1 de junho de 2015

"Navio de Tolos" (World Party "Ship Of Fools")


                         


Ship Of Fools (Save Me From Tomorrow)


We're setting sail to a place on the map

From which no-one has ever returned

Drawn by the promise of the joker and the fool

By the light of the crosses that burned

Drawn by the promise of the wormen and lace

And the gold and the cotton and pearls

It's the place where they keep all the darkness you need

You sail away from the light of the world on this trip, baby


You will pay tomorrow

You're gonna pay tomorrow

You're gonna pay tomorrow


Oh, save me, save me from tomorrow

I don't want to sail with this Ship of Fools, no, no

Oh, you've got to save me, save me from tomorrow

I don't want to sail with this Ship of Fools

I want to run and hide

Right now


Avarice and greed are gonna drive you over the endless sea

They will leave you drifting in the shallows

Drowning in the oceans of history

Traveling the world, you're in search of no good

But I'm sure you'll build your Sodom like you knew you would

Using all the good people for your galley slaves

As your little boat struggles through the warning waves

But you don't pay


You will pay tomorrow

You're gonna pay tomorrow

You're gonna pay tomorrow


Oh, save me, save me from tomorrow

I don't want to sail with this Ship of Fools

Oh, you've got to save me, save me from tomorrow

I don't want to sail with no Ship of Fools


Oh, where's it coming from

Where's it going now

It's just a, it's just a Ship of Fools

 



Navio de tolos


Estamos zarpar para um lugar no mapa

A partir de que ninguém jamais voltou

Atraído pela promessa do palhaço e o bobo

À luz das cruzes que queimaram

Atraído pela promessa dos wormen e rendas

E o ouro eo algodão e pérolas

É o lugar onde eles guardam toda a escuridão que você precisa

Você navegar longe da luz do mundo nesta viagem, baby


Você vai pagar amanhã, Você vai pagar amanhã, Você vai pagar amanhã...


Oh, salve-me, salve-me a partir de amanhã

Eu não quero navegar com este navio de tolos, não, não

Oh, você tem que me salve, salve-me a partir de amanhã

Eu não quero navegar com este navio de tolos

eu quero correr e se esconder...Agora


A avareza e a ganância vão levá-lo para o mar sem fim

Eles vão deixá-lo à deriva em águas rasas

Afogamento nos oceanos da história

Viajando pelo mundo, você está em busca de nenhum bem

Mas eu tenho certeza que você vai construir seu Sodoma como você sabia que o faria

Usando todas as pessoas boas para seus escravos galera

Como seu pequeno barco lutas através das ondas de advertência

Mas você não paga


Você vai pagar amanhã, Você vai pagar amanhã, Você vai pagar amanhã...


Oh, salve-me, salve-me a partir de amanhã

Eu não quero navegar com este navio de tolos

Oh, você tem que me salve, salve-me a partir de amanhã

Eu não quero navegar sem navio de tolos


Ah, que é isso que vem, Onde está indo agora

É só um, é apenas um navio de tolos



Nenhum comentário:

Postar um comentário